قالب جدید «««======»»»ترم جدید
خب مث اینکه 6 مهر قراره بریم سر کلاس
من ک از زاهدان بودن دیگه خسته شدم قراره با بچه ها بیاییم زابل ببینیم اونجا تو خوابگاه چه آشی برامون پختن
ترم 1 که تموم شد گفتن همه وسایلاتونو بردارین میخواییم خوابگاهارو تعمیرو بازسازی کنیم ترم دو ک شد آوردنمون زابل
حالا بعد ترم 3دوباره همون حرفارو زدن ببینیم و تعریف کنیم از تعمیراتشون
راستی تو همین پست نظرتونو درباره قالب جدید هم بگین خوشحال میشم
+ نوشته شده در دوشنبه یکم مهر ۱۳۹۲ ساعت 5:23 توسط h3n
|
سلام به همه بروبچه های خوب کلاس.خوش اومدید(خوش گلدی،ولم کن=ول کام)..فقط یه چیز کوچولو اینکه عکس خوش وخندان خودم رو هم اینجا گذاشتم تا حسابی لذت ببرید