خب مث اینکه 6 مهر قراره بریم سر کلاس

من ک از زاهدان بودن دیگه خسته شدم قراره با بچه ها بیاییم زابل ببینیم اونجا تو خوابگاه چه آشی برامون پختن

ترم 1 که تموم شد گفتن همه وسایلاتونو بردارین میخواییم خوابگاهارو تعمیرو بازسازی کنیم ترم دو ک شد آوردنمون زابل

حالا بعد ترم 3دوباره همون حرفارو زدن ببینیم و تعریف کنیم از تعمیراتشون

راستی تو همین پست نظرتونو درباره قالب جدید هم بگین خوشحال میشم